訪客留言 (69)
kuokmansut 於 2009-03-24 01:06 PM 發表:
cccccccccM=]]"
aki3zax1437 於 2009-03-15 05:57 PM 發表:
cmcm~~~~
高三的學生了唷~
加油~希望你能考得到所想的學校~~
^^
Max_Sou 於 2009-03-11 12:18 AM 發表:
 我想問點樣睇你d blog??
 
IWAKI_ 於 2009-03-04 06:20 PM 發表:
CM(:
YO1994125 於 2009-01-18 01:53 PM 發表:
- cm 4 you.!=]
ka_MisS_yOu 於 2009-01-17 11:59 PM 發表:

CM;']]*

hfy 於 2009-01-08 03:29 PM 發表:
見你黎我Blog....留番言比你 haha.....Blog密碼係1314 ah  oyoy
 
hermit726 於 2009-01-06 12:17 AM 發表:
頂你!你幾時先會更新架!?
信唔信我灌你飲咖哩汁吖嗱?
ka_MisS_yOu 於 2008-11-24 01:11 AM 發表:
CM.`
shirleysut6 於 2008-11-10 10:45 AM 發表:
 
 hi
有冇msn加/?
有加我丫
[email protected]
[ 返回 kiraCreation 的個人主頁 ]