訪客留言 (196)
|
|
kivakit2 於 2009-04-30 10:39 PM 發表:
菠蘿..點解佢叫鴨鴨唔叫賓周- -
|
|
kivakit2 於 2009-04-30 10:39 PM 發表:
俾你知道左tim-_____-"
|
|
qq88o 於 2009-04-30 08:42 PM 發表:
我知你係邊個啦'
野草@___@!"
|
|
chancara 於 2009-04-30 08:42 PM 發表:
鴨鴨;'佢系死野草呀(記住佢v3v;')
|
|
chancara 於 2009-04-30 08:41 PM 發表:
頂- -'做物野爆我個花名出黎呀- -??
鍾少;'唔好信佢講呀v3v;'
|
|
kivakit2 於 2009-04-29 11:54 PM 發表:
嗯.要多d叫.@@
|
|
chongsic 於 2009-04-29 11:04 PM 發表:
係....我要咁叫佢嫁啦..
放心丫!!!
|
|
kivakit2 於 2009-04-29 08:35 PM 發表:
鐘少- -菠蘿芬就係佢花名@@"
|
|
kivakit2 於 2009-04-29 08:27 PM 發表:
點解要叫鴨鴨- -賓周仔做好..-.-
|
|
qq88o 於 2009-04-29 08:11 PM 發表:
@3@'' 波蘿芬佢係邊個 !????
|
[ 發表留言 ]