訪客留言 (95)
|
|
草 於 2009-06-29 12:32 PM 發表:
冇去我XG 的日子數目:2天12個小時30分
唉.....衰人 你以後都唔好搵我呀!
|
|
kkw0424 於 2009-06-28 10:17 PM 發表:
係咩 ,你係邊個呀?
|
|
|
MR CHAN 於 2009-06-28 10:04 PM 發表:
型wo..偉哥..自拍wo.....殺死人啦..
|
|
|
小愛* 於 2009-06-28 08:48 PM 發表:
好可愛>< cm
|
|
kkw0424 於 2009-06-28 02:14 PM 發表:
你係邊個呀?
|
|
|
不留名 於 2009-06-28 02:04 PM 發表:
你最近訪客做咩差唔多全部都係女黎既!?
仲有呀...你惡啦..玩自拍..好好笑 -,-
|
|
|
小愛* 於 2009-06-27 04:11 PM 發表:
CM~~
|
|
kkw0424 於 2009-06-26 09:03 PM 發表:
係咁易姐
|
|
KELVIN_L 於 2009-06-26 08:09 PM 發表:
熙哥fell??
|
|
|
草莓 於 2009-06-24 08:13 PM 發表:
偉BB...點解唔打比我..你今日去左邊?
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 kkw0424 的個人主頁 ]