訪客留言 (222)
mandylee331 於 2009-11-24 10:08 PM 發表:
bad權
好野wo
扮好人lo你-0-
系msn講左D咩.你應該都知架啦...下話?'
你講D野仲恐怖過個隻野/.\
仲要系到嚇我
我堅系驚架嘛..[
好bad牙你!.!
有機會一定嚇反你..吼吼吼
你無人陪..甘抵死xp
我都有隻狗陪牙=]
好過你wo..呵呵呵!!'
甘樣應該系你打比我
吾系我打比你bo.3.
Y/N ?    c0mM3nt
mandylee331 於 2009-11-24 08:02 PM 發表:
你知吾系好野
你又sd比我t.t
我尋晚嚇到吾敢自己訓
我走出去廳同隻狗訓-,-
再有下次
你過黎陪我訓牙...
我真係好驚牙
佢d聲好恐佈牙
我一咪埋隻眼
就見到佢個樣
好恐怖牙真係!.!
CreaM_1127 於 2009-11-24 04:36 PM 發表:
 
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*    
CreaM_1127 於 2009-11-24 04:36 PM 發表:
 
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*    
mandylee331 於 2009-11-24 06:38 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
fakeface 於 2009-11-24 12:22 AM 發表:
得閒黎新開既FAKEFACE論壇! 超多朋友仔等你一齊玩,, 吹水、愛情、星座、笑話、靈異.. 悶悶地真係一個唔錯既選擇!重唔快D註冊做會員 Click http://fakeface.co.cc
samchanck9 於 2009-11-24 12:08 AM 發表:
 `c0m23nT;)
    留 CM
       我一定會回!!
woon_96824 於 2009-11-23 09:44 PM 發表:
 comment
CreaM_1127 於 2009-11-22 08:13 PM 發表:
 
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*
♥` c0mment-*    
hiulingtse 於 2009-11-22 10:43 AM 發表:
做咩copy我比你個cm?!
[ 返回 knney1995 的個人主頁 ]