訪客留言 (36)
|
|
DEVIL916 於 2009-05-27 02:36 PM 發表:
請問點先可以好似你咁 係自己日誌上面點放音樂加??
|
|
XINXINBUT 於 2009-05-13 06:50 PM 發表:
cm
|
|
XINXINBUT 於 2009-05-13 06:50 PM 發表:
生日快樂,又大1歲1u~ |
|
KviVi 於 2009-04-25 01:48 PM 發表:
深深地相信每一雙眼睛下,都守著一些鮮為人知的故事
不論是痛苦、悲傷、哀愁、還是甜蜜 都是難以抹剎的...記憶 |
|
Lwaiwai 於 2009-04-17 01:14 PM 發表:
pass by;]
|
|
|
訪客 於 2009-04-15 11:37 PM 發表:
路過的 cm一個 -V-
|
|
ttyburkokof 於 2009-04-13 03:41 PM 發表:
|
|
molita1314 於 2009-04-09 05:31 PM 發表:
給你的一個Cm
要努力哦~
|
|
Kate5 於 2009-03-09 06:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
|
小偉 於 2009-02-14 05:20 PM 發表:
我都係一樣..睇完之後我都喊左..我無你咁 好運..有咁多朋友仔 我好開心可以睇到你的日記~
|
[ 發表留言 ]