訪客留言 (36)
|
|
sakura456852 於 2009-01-30 04:24 PM 發表:
CM FOR YOU~
|
|
sasajoy 於 2009-01-25 12:13 PM 發表:
cOmmEnt you u @.@
[要囬喔]
happy new year >33< |
|
luo1121 於 2009-01-22 12:07 AM 發表:
睇左你d日誌,我好惊牙...
點解會有人同我d諗法咁似..
你大我咁多,但係我同你d諗法那麼的相似..
雖然我成日咁諗,但係卻冇勇氣打出黎"
我真係好偑服你d勇氣...
睇完後,我喊左出黎...
其實你比我優得多...
至少你有勇氣去承擔,我冇..
其實我都有諗過,點解依家d人係咁...
點解我要做比人蝦個個?!~
但係,
諗真一層.
如果我地唔係比人蝦過,咁我地又點會知比人蝦ge感覺係咩..
知道左,我地自然唔會再蝦人地﹁
就好似我,由細比人蝦到大..
f.!岩岩有朋友,
唔到3個月就唔係fd...
f.2岩岩有 fd...
睇到我地級d人係咁蝦d人..
我心碎,
點解依家d人要咁?}
係米依家d人一定要蝦人先可以得到自己ge快樂..?"
唔明,有誰可以明白我..
MaybE,,unDerStaNd in Me..
righT-)
By"湘泡-〝
|
|
birdfly1314 於 2009-01-13 12:38 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
ffelice714 於 2008-12-31 03:13 PM 發表:
路過......--________--
c0mM3nt
記住睇下我個blog呀! |
[ 發表留言 ]