訪客留言 (36)
sakura456852 於 2009-01-30 04:24 PM 發表:
CM FOR YOU~
love9796 於 2009-01-29 03:24 AM 發表:
★`c0mm3nt*
sasajoy 於 2009-01-25 12:13 PM 發表:
cOmmEnt you u @.@
[要囬喔]
happy new year >33<
luo1121 於 2009-01-22 12:07 AM 發表:
你d日誌,我好惊牙...
 
 
                                 點解會有人同我d諗法咁似..
 
     你大我咁多,但係我同你d諗法那麼的相似..
 
 
雖然我成日咁諗,但係卻冇勇氣打出黎"
我真係好偑服你d勇氣...
 
 
睇完後,我喊左出黎...
 
其實你比我優得多...
至少你有勇氣去承擔,我冇..
 
 
 
 
其實我都有諗過,點解依家d人係咁...
點解我要做比人蝦個個?!~
 
 
但係,
諗真一層.
 
如果我地唔係比人蝦過,咁我地又點會知比人蝦ge感覺係咩..
 
 
 
知道左,我地自然唔會再蝦人地﹁
 
 
  就好似我,由細比人蝦到大..
                                     f.!岩岩有朋友,
                       唔到3個月就唔係fd...
 
 
 
     f.2岩岩有 fd...
睇到我地級d人係咁蝦d人..
 
我心碎,
點解依家d人要咁?}
 
        係米依家d人一定要蝦人先可以得到自己ge快樂..?"
 
 
                                      唔明,有誰可以明白我..
 
 
 
              MaybE,,unDerStaNd in Me..
 
 
 
 
righT-)
 
By"湘泡-〝
birdfly1314 於 2009-01-13 12:38 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ffelice714 於 2008-12-31 03:13 PM 發表:
 路過......--________--
c0mM3nt
記住睇下我個blog呀!
[ 返回 koduckhome 的個人主頁 ]