訪客留言 (103)
leungbowan 於 2010-02-03 08:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
leungbowan 於 2010-02-02 10:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
leungbowan 於 2010-02-01 11:06 PM 發表:
 係我qooza唔用悄悄話仲打出黎話我蝦你=.=
e+人哋以為我真係蝦你,
你咪好law~
f.1對f.2?
shan3232 於 2010-02-01 09:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
leungbowan 於 2010-01-31 11:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
CWSWing 於 2010-01-31 06:59 PM 發表:
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
 
Smil3`Smil3`Smil3`
leungbowan 於 2010-01-25 06:36 PM 發表:
 路人乙又比COMMENT=]
tracy553366 於 2010-01-21 08:07 PM 發表:
 sorry哇..
打錯咗..
係令仔;
吾係令女牙~~
tracy553366 於 2010-01-21 08:05 PM 發表:
 牙叔:
         生曰快樂哇^^
         希望尒以都可以同怡怡(牙嬸)過得開心d...
         
仲有;以後都咁令女喇;-)
                                     by;囡(姪的)<嘉>
twinklev3v 於 2010-01-21 06:50 PM 發表:
 hAppy birthDay;;
v3v
[ 返回 kongyaus 的個人主頁 ]