訪客留言 (103)
|
|
leungbowan 於 2010-02-03 08:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
leungbowan 於 2010-02-02 10:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
leungbowan 於 2010-02-01 11:06 PM 發表:
係我qooza唔用悄悄話仲打出黎話我蝦你=.=
e+人哋以為我真係蝦你,
你咪好law~
f.1對f.2?
|
|
shan3232 於 2010-02-01 09:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
leungbowan 於 2010-01-31 11:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
CWSWing 於 2010-01-31 06:59 PM 發表:
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
MM xd`
Smil3`Smil3`Smil3` |
|
leungbowan 於 2010-01-25 06:36 PM 發表:
路人乙又比COMMENT=]
|
|
tracy553366 於 2010-01-21 08:07 PM 發表:
sorry哇..
打錯咗.. 係令仔; 吾係令女牙~~ |
|
tracy553366 於 2010-01-21 08:05 PM 發表:
牙叔:
生曰快樂哇^^ 希望尒以都可以同怡怡(牙嬸)過得開心d... 仲有;以後都咁令女喇;-) by;囡(姪的)<嘉> |
|
twinklev3v 於 2010-01-21 06:50 PM 發表:
★hAppy birthDay;;
生日快樂 v3v |
[ 發表留言 ]