訪客留言 (47)
vgBenQ 於 2009-09-30 08:55 PM 發表:
留下CM先...見係你咋..
keithchang 於 2009-09-24 03:36 PM 發表:
 路過...cm~
yee_yee1122 於 2009-09-20 02:07 PM 發表:
 
comment'<3要回喔'
Nicky12 於 2009-09-18 03:45 PM 發表:
 HaPPy BirThDay~
 
nikeandnew 於 2009-09-17 06:32 PM 發表:
生日快落
^.^
frenicso 於 2009-09-09 07:30 PM 發表:
comment
nikeandnew 於 2009-09-06 06:52 PM 發表:
葉同學好,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOVE_IN_YA 於 2009-09-06 02:05 AM 發表:
只是經過-3-走時不帶走任何回憶~~!!!!!
可以見返你..真係有緣-3-!世界甘細都比我搵到你!哈
留返個cm比你先=3="
                      c0mm3nt XDD"
chesanche 於 2009-08-27 11:56 AM 發表:
 比我見到你wo~送3個cm..cm..cm..~~
grandc72872 於 2009-08-25 08:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 kuan918 的個人主頁 ]