訪客留言 (329)
|
|
is2364789 於 2010-11-12 11:12 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
lance03 於 2010-11-12 11:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
is2364789 於 2010-11-12 11:06 PM 發表:
-3- ok......sor!
|
|
is2364789 於 2010-11-12 11:01 PM 發表:
我冇所謂 又有幾惡==
|
|
is2364789 於 2010-11-12 10:49 PM 發表:
個人認為^^冇所謂
|
|
is2364789 於 2010-11-12 10:39 PM 發表:
嗯= =你慢慢記... 唔阻你
|
|
is2364789 於 2010-11-12 10:30 PM 發表:
= =自己諗 我唔知...! 我都係 因為呢d野 先88
|
|
is2364789 於 2010-11-12 10:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
is2364789 於 2010-11-12 10:22 PM 發表:
走左咁耐xd...幾時番hk xd?
|
|
is2364789 於 2010-11-12 10:07 PM 發表:
有冇想我;( 我好想你
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 kumicky 的個人主頁 ]