訪客留言 (366)
|
|
keagan911 於 2009-09-13 01:52 AM 發表:
唔夠你果對正XD
|
|
keagan911 於 2009-09-12 03:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
keagan911 於 2009-09-12 03:34 PM 發表:
因為我係尋日爆既xd..
哇哈哈!!!!
|
|
keagan911 於 2009-09-12 09:15 AM 發表:
哇哇哇!!@@
快樂到爆左xd...哈哈
|
|
WInG2tvt 於 2009-09-12 08:24 AM 發表:
-♥`C0mm2nT(:
|
|
ararkkkk 於 2009-09-12 01:01 AM 發表:
vicky_sauzin係假..
張相唔係佢本人... 我問佢仲咩偷我個FDd相黎扮自己... 之後佢就DEL哂我留言D野.. 仲唔俾我入去... 如果你地想睇證據,可以留言俾我... 如果你地繼續要做傻仔/傻女GA.. 我唔會左住你地做.. |
|
shan8520 於 2009-09-12 12:08 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chilam5 於 2009-09-11 10:25 PM 發表:
Cm
|
|
keagan911 於 2009-09-11 05:48 PM 發表:
cm你1=3=
|
|
sammito356 於 2009-09-10 09:21 PM 發表:
得閒去1B搵我呀....
by:杜杜~
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 kwaiman 的個人主頁 ]