訪客留言 (42)
|
connie0811 於 2009-12-26 10:04 PM 發表:
雖然遲咗D,but,聖誕快樂!~
希望你可以同雲哥一齊啦....
|
|
ass1234ssa 於 2009-12-25 01:45 AM 發表:
聖誕快樂啊妹~XD |
|
ass1234ssa 於 2009-12-13 10:25 PM 發表:
喊!?
忘記了嗎~? 仲有4日炸bo~XD 忍下吧~ 加油努力啊妹~XPXP BY:哥(諭) |
|
ass1234ssa 於 2009-12-13 02:01 AM 發表:
雖然遲左...
但都講翻聲~ 生日快樂~XD By:哥~(諭) |
|
winniehui317 於 2009-12-04 10:31 PM 發表:
comment
|
|
a11137888 於 2009-11-15 11:51 AM 發表:
|
|
a11137888 於 2009-10-25 07:44 PM 發表:
|
|
a11137888 於 2009-10-19 07:42 PM 發表:
|
|
a11137888 於 2009-10-17 01:56 PM 發表:
|
[ 發表留言 ]
妹!
雖然係自己QZ打左次但驚你冇來睇...
今次真係完全唔關你事的!!!
只係我今次太張揚炸...
你聽日唔好舉手!!!
當冇事就可以了^^
我會係PE堂之前同黨sir傾XD
不用擔心~
BY:哥~(諭)