訪客留言 (201)
KiKiL0Ve 於 2009-05-29 07:18 PM 發表:
 comment 4 u
要回伽!
william1013 於 2009-05-29 02:45 PM 發表:
 
妳笑我個名.. .\''/.
 
我會嬲咖..><..
 
只可以叫我煙仔 or william..
 
 
 
 
iloveyou5520 於 2009-05-28 10:28 AM 發表:
 
cOmm3NT
要回唷.!
william1013 於 2009-05-26 11:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
lht021078 於 2009-05-26 08:08 PM 發表:
 c0m2ent `!!  ≧V≦
bAbYmam 於 2009-05-26 10:17 AM 發表:
還cm喔`;;
william1013 於 2009-05-25 12:55 PM 發表:
 
 
我個大名好怪咖喔..><..
 
妳真係想知..O.O?
 
 
JaniceLuk 於 2009-05-23 10:46 PM 發表:
`cM仔 =)
 
william1013 於 2009-05-23 09:40 PM 發表:
唔唔唔..^^
 
知啦...
我係個邊玩roller多..
 
我個名..0.0?
 
妳認識我嗎..^^?
william1013 於 2009-05-23 01:04 AM 發表:
 
我係TKO返學的..
玩roller就多去TKL..^^
 
 
[ 返回 ky032019 的個人主頁 ]