訪客留言 (952)
con_padding 於 2010-05-08 09:26 PM 發表:
pass;0
love4u1314 於 2010-05-08 09:01 PM 發表:
原來你出左街..
難怪突然吾見左啦..ha
love4u1314 於 2010-05-08 09:00 PM 發表:
我會架啦~ 呵''
次次出街隔離一定有人..
所以吾洗驚~ xdd
 
d 變太佬只會簡d "一個人"來洛手*0*
love4u1314 於 2010-05-08 08:58 PM 發表:
吾算多啦..哈;]]
love4u1314 於 2010-05-08 08:57 PM 發表:
babii;]]
love4u1314 於 2010-05-08 08:32 PM 發表:
家陣多左好多變太佬-0-
love4u1314 於 2010-05-08 08:32 PM 發表:
babii~ 你咧排去街要小心d 哇..
love4u1314 於 2010-05-08 08:31 PM 發表:
做緊咩哇你???
love4u1314 於 2010-05-08 08:31 PM 發表:
好悶哇..><
love4u1314 於 2010-05-08 08:31 PM 發表:
babii;]]
[ 返回 kylie11 的個人主頁 ]