訪客留言 (58)
a_ting 於 2009-05-24 10:11 AM 發表:
 c0mmENT;`
l0veNik0 於 2009-05-24 08:54 AM 發表:
嗯>0<
YiNg412 於 2009-05-23 08:04 PM 發表:
系囉;睇黎我預知感系錯架/____\!
不過真系好好玩好開心'嘻'
c0mment^______^!
l0veNik0 於 2009-05-23 07:43 PM 發表:
哈哈;;
芣過真系好玩過上次b0^___________^
YiNg412 於 2009-05-21 01:24 PM 發表:
嘿嘿;我好勁架-w-
c0mment;
a_ting 於 2009-05-18 05:29 PM 發表:
 魚旦;
你知唔知呀.鄺識預知未來嫁!`- -
l0veNik0 於 2009-05-18 04:25 PM 發表:
嘿嘿-v-
我有同類呃^3^
哈哈
tommy795130 於 2009-05-18 09:54 AM 發表:
我都係叫魚蛋波=口="我又係讀黃福鑾架之前,我係你前輩呢~~
a_ting 於 2009-05-16 09:38 AM 發表:
 c0mmENT;`
YiNg412 於 2009-05-15 07:58 PM 發表:
 c0mment_`
[ 返回 l0veNik0 的個人主頁 ]