訪客留言 (373)
|
nelsonchang 於 2010-02-19 02:01 AM 發表:
我係豬ar!!
點解唔訓ar...熊貓.. |
|
nelsonchang 於 2010-02-19 01:52 AM 發表:
我都係早d sleep la...太凍...明日再搵你洗CM~~
CMCMCMCMCM~早抖LA~你都快d sleep ar~!知味?~
呵呵呵呵
|
|
nelsonchang 於 2010-02-19 01:37 AM 發表:
我终於明手提電腦既好處了~ ....好想買tim..
你就好la....CMCM~~ |
|
nelsonchang 於 2010-02-19 01:24 AM 發表:
有心了~
CMCM~
|
|
nelsonchang 於 2010-02-18 11:40 PM 發表:
著多件衫ar^^~
唔好凍親~唔係就無得洗CM ga la~ CMCM~ |
|
nelsonchang 於 2010-02-18 11:35 PM 發表:
又CM下先..
好鬼涷... |
|
nelsonchang 於 2010-02-18 09:34 PM 發表:
唔玩la...我留言比你霸曬la..
CM
|
|
nelsonchang 於 2010-02-18 09:28 PM 發表:
嘩...你禁得閒ga..
CM... |
|
ABCD123505 於 2010-02-18 09:23 PM 發表:
呵呵.comment
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 lam3282 的個人主頁 ]
唉...sleep la~唔係我就以後叫你做熊貓ga~
CMCM~