訪客留言 (79)
lamlam3347 於 2009-08-20 08:51 AM 發表:
THX~"=]
 
bubble_wong 於 2009-08-19 11:38 AM 發表:
 c0MmEnT!!
Iris321 於 2009-08-18 03:59 PM 發表:
Cm'
snowwu123456 於 2009-08-18 02:45 PM 發表:
 
 cOmMenT
z0e_1210 於 2009-08-16 10:59 PM 發表:
下1個大眼娃娃就係你!!
韓國geo ;
水凝,,天使,,蜜糖,,3色,,fresh,,淚眼,,大眼黑con
                                                         只售70蚊1副
日本空運抵港 ; seeshell,,
                                只售120蚊1副
有左佢地,,朦珠眼都變龍眼喇*v*
出面市價高達200幾蚊,,仲唔入泥睇下?*v*
澳門既客仔有福了,,
每1個會去澳門1次,,
可以同你地進行交收噢:]
另 sell converse ,, 手繩 ,,
獨家親手做的布蝴蝶結手鏈仔*v* [加左圖喇]
有興趣者可入本 blog 進行選購,,
或直接add ; [email protected]
興趣不大者,,睇下也無妨噢:]
waio3 於 2009-08-16 07:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
牙仔 於 2009-08-14 04:50 PM 發表:
你做咩唔SD信比我呀
你去左反來就唔理我你想點姐
SD比我啦
CM比我都得
lamlam3347 於 2009-08-14 04:03 PM 發表:
飛輪海YES卡賣呀~有意請+我MSN~吾該支持下我喇~
普通卡:$2
亞綸貴d$3
賿卡:$6
亞綸幻燈卡:$10
金簽:$4
銀簽:$3
亞綸筆袋:$10
yes雜誌:$9


有意者可以+完我msn之後add我,我比相你睇..........睇完之後唔中2ge話可以del我msn


交收時間地點可以元朗...屯門...天水圍都ok
其他地方可以商量~

最少買$20~

吾該支下我喇
chingyi9637 於 2009-07-31 07:47 AM 發表:
c0mment`
kiu_kiu 於 2009-07-30 06:41 PM 發表:
baby~~<3
give you c0mment=)
[ 返回 lamlam3347 的個人主頁 ]