訪客留言 (12)
lamyanlamyan 於 2010-11-18 08:18 PM 發表:
我係...?咁你係...?^ ^我係學校成日見到你,所以add你姐~你吾識我架啦~(你吾會del左我架呵?)
pollypolam 於 2010-11-17 03:04 PM 發表:
你係...?
[ 返回 lamyanlamyan 的個人主頁 ]