訪客留言 (6904)
karson123 於 2009-09-27 02:03 AM 發表:
點解妳叫檸檬
莪呢排食得多檸檬
已經好吾開心
why妳要叫檸檬-口-
haha 檸檬跟莪過世
c0mMenT
岩岩講既野 都係傻傻滴我
無野....!!"XD
mandy9696 於 2009-09-27 01:34 AM 發表:
c0mmenT;;;
Mr_Ze1314 於 2009-09-27 01:19 AM 發表:
c0mm3nT''
TiU_TiU 於 2009-09-27 12:35 AM 發表:
 留左CM系你個BLOG到呀!
love_u0428 於 2009-09-27 12:23 AM 發表:
 
`-cOmmenT
love_u0428 於 2009-09-27 12:23 AM 發表:
 
`-cOmmenT
TiU_TiU 於 2009-09-27 12:14 AM 發表:
 cmcm"
TiU_TiU 於 2009-09-27 12:14 AM 發表:
 你超似我個FD 呀 @v@!
都系叫"呀檬"..
waibabexp 於 2009-09-27 12:06 AM 發表:
 
 ★c0mm3nt=
waibabexp 於 2009-09-27 12:05 AM 發表:
 ★c0mm3nt=
[ 返回 lemonlovess 的個人主頁 ]