訪客留言 (6904)
|
|
freethomas 於 2008-10-07 08:08 AM 發表:
比個好有氣質既cm你la,
要回返個好有鐵質既cm我架!!!
!!thx!! |
|
FuckBabyGirl 於 2008-10-05 10:27 PM 發表:
Cm`檸檬姐姐 xDD`
|
|
lcyan122168 於 2008-10-05 10:08 PM 發表:
comment
|
|
shirley_ch0i 於 2008-10-05 10:53 AM 發表:
cM F0R Y0U :D cM F0R Y0U :D
cM F0R Y0U :D cM F0R Y0U :D
cM F0R Y0U :D cM F0R Y0U :D
cM F0R Y0U :D cM F0R Y0U :D
cM F0R Y0U :D cM F0R Y0U :D
|
|
ying_0898 於 2008-10-04 11:59 PM 發表:
CM
吃醋是因為喜歡你, 生氣是因為在乎你, 發呆是因為太愛你,
傷心只是因為不想失去你...傳給2o人,明天就會有人跟你告白.
今晚就會有人說同你講我愛你 很靈 如果沒有傳出去•
就會失去你鐘意既人 ,,,永遠孤單!
(我只係幫人地傅炸!!!) |
|
p5c27 於 2008-10-04 10:05 PM 發表:
你真系甘想食.小心注牙
|
|
kathy_123 於 2008-10-04 09:51 PM 發表:
c0mmeNt..
|
|
suk1e_1996 於 2008-10-04 09:47 PM 發表:
真係衰呀你-3-黎左都唔俾個CM我
|
|
prince_sara 於 2008-10-04 08:01 PM 發表:
heY babI <3'
c0mm3nT f0R y0U :) |
|
p5c27 於 2008-10-04 07:58 PM 發表:
CM >3 ヾ(*。・ω・)ノ ─◎ ─○ ─● ─@ |
[ 發表留言 ]