訪客留言 (45)
priscilla527 於 2009-01-14 08:39 PM 發表:
我可能星期日出..或者星期6
priscilla527 於 2009-01-06 08:12 PM 發表:
哥~我考埋试啦!!!  今次我好有信心,但系拿第1噶机会率有D低...班到有个同学超劲~~!
你考试要加油啊! 干爸爹!!!  Fighting~~!!!^^
 
叫薇~比D心机啊! 要升中1啦~!!
lforever520 於 2008-12-25 02:20 PM 發表:
唔啦
priscilla527 於 2008-12-24 08:24 PM 發表:
薇~翻5翻啊?
keepsecret 於 2008-05-27 10:59 PM 發表:
我係德德B!!
[ 返回 lforever520 的個人主頁 ]