訪客留言 (23)
kinkiwai 於 2008-06-29 12:02 AM 發表:
c0mmENT for uuu=)
kinkiwai 於 2008-06-29 12:02 AM 發表:
C0MMent FOR UUU=)
kinkiwai 於 2008-06-29 12:01 AM 發表:
c0MMent for u =)
kinkiwai 於 2008-06-28 11:57 PM 發表:
其實系我呀哥(吾系親生)令到我想轉校
candygong 於 2008-06-28 10:12 PM 發表:
靚女咗波∼ 
kinkiwai 於 2008-06-28 08:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kinkiwai 於 2008-06-28 08:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kinkiwai 於 2008-06-28 06:41 PM 發表:
我刀系丫
吾知洗吾洗留班
kinkiwai 於 2008-06-28 06:28 PM 發表:
嘻嘻=)
您金次考得好吾好丫
kinkiwai 於 2008-06-28 06:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 lily010203 的個人主頁 ]