訪客留言 (36)
Ql0vebabii 於 2009-10-14 08:14 PM 發表:
 ♥- [c0mm3nT]
love817 於 2009-08-02 07:53 PM 發表:
 
 ★c0mm3nt._.
cindy0618 於 2009-07-03 11:05 AM 發表:
c0mm3nt`=]
lingtang2525 於 2009-06-24 08:56 AM 發表:
 CMCM~你知唔知我係邊個啊!!
我係  冬......菇ling牙...
你唔會唔記得個bo !!?
w1994Emily 於 2009-06-18 09:06 PM 發表:
♥cOmm3nT
你張相Ok型喎!!!-v-
ksm123 於 2009-06-16 05:45 PM 發表:
小朋友..
加左你ar(bolg友)..
你..
應該唔知我係乜誰``
我講比你知la..
我係..
我係地球人..
你估到我係邊個嗎??
提示:1D班..
       女仔..
       唔太高..
       唔太矮..
       唔太肥...
       唔太瘦...
yanfok 於 2009-06-15 10:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
shirley9674 於 2009-04-08 08:04 PM 發表:
 cm~
kwanbabii 於 2009-02-13 09:45 PM 發表:
 仆街聰
HAHA=]
我的BLOG
多多上去支持
donut009 於 2009-02-05 10:52 PM 發表:
 http://profile.qooza.hk/donut009
{♥}小冬甩
注意我係會每日更新
[ 返回 linqiancong 的個人主頁 ]