訪客留言 (85)
syee0524 於 2010-05-08 12:27 AM 發表:
Cm``
yanbb0913 於 2010-04-21 04:49 PM 發表:
c0mm3nT=]
cm囝想要個cm囡呀~
比個佢啦~
IRENEYE 於 2010-04-07 10:02 PM 發表:
路過嫁(;
#..`cM(;
love_my1 於 2010-04-07 05:55 PM 發表:
傻系
IRENEYE 於 2010-04-07 05:43 PM 發表:
#..`cM(;
frog_meimei 於 2010-04-06 09:03 AM 發表:
♥comm3nt;D (k)♥ PASS BY中
kaikai_a0a 於 2010-04-03 11:10 PM 發表:
人地一pair pair
我地眼啤啤
~.~唉..唔好話真5真愛啦..
要個人都冇~.~"""
kaikai_a0a 於 2010-04-02 07:47 PM 發表:
.3. 嘿...
你會好快搵到你愛ge人架la..
但係我就唔知幾時v3v
kaikai_a0a 於 2010-03-31 02:45 PM 發表:
.3. 有戀失都好..
好過我冇0,0
kaikai_a0a 於 2010-03-30 10:17 PM 發表:
點解丫@@
強強做雙失青年@@
邊兩失@@..
失學同失業丫-v-
[ 返回 lkkeung 的個人主頁 ]