訪客留言 (45)
love1996822 於 2009-02-08 12:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
vicky0621lam 於 2009-02-07 08:26 PM 發表:
CM子彈黎啦...
記住回我牙^_^
 
你ADD返我新個個招FD貼啦@@
唔好ADD我之前個個啦-0-
我會比人扣分嫁..嘻嘻
shy_ying 於 2009-02-05 04:17 PM 發表:
 comment:)
anlaung95 於 2009-02-03 02:19 PM 發表:
算啦...suki..我都淡哂..唉...吾好嘈啦..佢又會以為我叫你嘈佢啦...
love0612 於 2009-02-01 02:37 PM 發表:
 新年快樂~~'' 都唔知笑定喊好= =''
love0612 於 2009-02-01 02:36 PM 發表:
 你地好啦wo,,
我忍左你地好內,,
已經唔再出聲,,
仲要愈搵愈多人黎嘈,,
你地知唔知醜字點寫?!
唔通e d叫幫呀安出氣??
呀安佢都有對嘉嘉唔住,,
兩個都有錯,,呀安既錯都唔會少得去邊,,
Mmisweety ,,先生,,你點傷害嘉嘉,,我一早知道晒喇~
你記唔記得都好,,總之我個人覺得你好賤格,,自己做過d咩,,心知肚明~
仲有果位小姐,,即係你女友呀,,
如果唔係你地係咁煩住嘉嘉,,我都唔會無啦啦係佢個blog話佢喇,,
當然我最主要唔係想話佢肥,,我不嬲對肥同瘦,,都唔係有太大意見,,
主要目的只係幫我個fd出返口氣,,
你地搞到人地喊,,應該講對唔住,,唔應該黎嘈我,,
你地自己臭還臭,,都唔好比我知喇~
果然~1個壞既男仔身邊差唔多個個都係壞既朋友,,
講既野都係咁粗俗,,句句中傷人......
ceilaz 於 2009-01-25 07:08 PM 發表:
新年快樂^_^
love1996822 於 2009-01-24 07:40 PM 發表:
 comment=]
gigiwong1996 於 2009-01-23 11:29 PM 發表:
Cm`
 
dwcpang 於 2009-01-22 02:27 AM 發表:
HIHI=]
 
[ 返回 love0612 的個人主頁 ]