訪客留言 (45)
|
|
shy_ying 於 2009-01-18 08:40 AM 發表:
路過
|
|
mcy102 於 2008-12-30 12:57 PM 發表:
~....pass by ><'' ] ]
|
|
l0v3t1ng 於 2008-12-28 07:40 PM 發表:
c0mment`<3.
|
|
kevinho1994 於 2008-12-25 10:25 PM 發表:
聖誕快樂
|
|
gigiwong1996 於 2008-12-24 01:16 PM 發表:
|
|
thequeen_yan 於 2008-10-13 12:36 AM 發表:
如果佢冇野我地唔會嘈Lor,
明明唔關你事,
關唔關你事你心照,
好,
就當你唔關事,
唔關事你又甘多嗲?!
你又係到講?
另外,
你唔好每次都講到你好似好無辜咁啦,
小姐,
你1時就話你細個,
1時就話你大個,
你話你扑過,
去check囉
隨時可以告條仔衰11 tim啦{if佢真係甘偉大}
扑ja wa?
香港有幾多人地扑過呀?
小姐,
唔好再時大時細啦,
你話裝假狗,
對波時大時細就話唔出奇姐,
But而加係你幼稚,
唔好以為個個都好似卓安甘心軟,
唔好以為個個都好似卓安甘忍你,
唔好以為我地會隻眼開隻眼閉,
如果唔係你搞甘多野,
我地會嘈你?
我地會係到嗲?
Oh my god!
你唔好以為我地個個好得閒先得嫁,
根本所有野都係因你而起嫁!
It"s all your problem ,right?
|
|
anlaung95 於 2008-10-12 09:01 PM 發表:
夠了夠了...
5好再中傷我朋友啦
嘈完就算
但點解會拎埋我上台?
明明五關我事
(我系唐嘉嘉)
先生
比D家教好WO
好HURT嫁
THX
|
|
|
Mary` 於 2008-10-08 11:05 PM 發表:
啦..
其實呢我就係路過既.'
c到你比人鬧得咁可憐..係咪先'
我d好人就幫下口啦..
人地令唔令唔係人話得事嫁ma.
好似呢個qooza既icon個個小姐咁...
樣係柒左少少...但係都可以令到我嘔屎..係咪勁先.
樣衰冇罪嫁!!!
搞到我嘔屎就係罪!!
you know????
啦..大家話佢係咪其視肥人先...
宜家係咪唔比人肥先.
肥係咪有罪先.. 我好同情d肥人..佢地都唔想嫁..係咪先
雖然我好瘦同埋36D,24,36..重40KG...仲有165CM高...
但係有時都好羨慕個d肥人嫁..
因為佢地好可愛.....例如肥姐..
本人認為其視肥人係唔要得既行為.... 你老豆老母冇教你咩=]?
定係教而不善呢=]?
|
|
Ryotaro 於 2008-10-08 10:49 PM 發表:
點解你要串人,點解你要串人肥
你自已都講肥都沒咩所謂.有老公愛,有仔媾=,=is 0k 你係咪有病,青山醫院電話24567111
|
|
Ryotaro 於 2008-10-08 10:44 PM 發表:
我可以好自信咁對往你同你條仔講,(我好靚仔)
|
[ 發表留言 ]
