訪客留言 (568)
|
|
gta569531 於 2009-06-14 12:54 PM 發表:
實在想見識見識如果在msn上湯魚...
|
|
skII2 於 2009-06-13 02:37 PM 發表:
@.@業老野
|
|
gta569531 於 2009-06-13 01:05 PM 發表:
死老老葉...XD
哈哈...
|
|
kittylee1704 於 2009-06-12 08:00 PM 發表:
Comm3nT=]
|
|
Wei533002 於 2009-06-12 09:35 AM 發表:
笨蛋~
來看妳了~~^^
最近過得好嗎~~
我終於畢業了~~^^
脫離 三重商工喇XD
|
|
gta569531 於 2009-06-10 08:48 PM 發表:
死老葉種要中頭獎...實在係唔簡單...
|
|
gta569531 於 2009-06-10 08:37 PM 發表:
我真係好期待緊同歸於盡喱一日...
|
|
zxc19911029 於 2009-06-10 05:09 PM 發表:
哈哈
有人俾人昆左
哈哈=]
沒計
人系有好奇心=.=
|
|
ckk_wa105 於 2009-06-10 03:27 PM 發表:
Comment =]'
|
|
zxc19911029 於 2009-06-09 11:01 PM 發表:
兩個唔好嘈
我最後生
哈哈=]
魚同葉嘈
兩個都唔同一種都可以嘈
睇下魚死先定葉
小魚 +_u
kaka
''湯''左佢
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 love_ip 的個人主頁 ]