訪客留言 (56)
|
Nelson123 於 2009-08-16 12:09 AM 發表:
唔係唔會過期嫁咩
我要永久通會呀 |
|
Nelson123 於 2009-08-15 01:50 AM 發表:
我生活上面
有好多問題嫁 |
|
Nelson123 於 2009-08-15 12:15 AM 發表:
睇心情啦
睇下生活上 有d咩數要比我計啦 |
|
Nelson123 於 2009-08-14 11:54 PM 發表:
放心e條數我遲d會出比你嫁啦xdxd
|
|
Nelson123 於 2009-08-14 02:19 AM 發表:
咁你知錯未XDXD
點計先E條數XDXD |
|
Nelson123 於 2009-08-08 09:01 PM 發表:
係隻狗狗唔鍾意你呀
唔係我呀xdxd |
|
Nelson123 於 2009-08-06 07:00 PM 發表:
我訓唔到呀
一番好多野飛出黎比我諗 |
|
Nelson123 於 2009-08-06 04:19 AM 發表:
你幾時得閒教我做先
講堅嫁 |
|
Nelson123 於 2009-08-03 12:25 AM 發表:
係呀
e幾日唔多開心xdxd 點呀你e排
教我做功課呀 不如xd搵日
|
[ 發表留言 ]
咁米好唔公平 我唔制呀