訪客留言 (379)
|
|
cat_fung 於 2009-11-18 05:36 PM 發表:
大狗狗@v@
呢排冇時間...冇咩點上過qooza
回返個c0mM3T=]比你先@v@
|
|
ying9686 於 2009-11-18 05:09 PM 發表:
- 〞coMm3NT##
|
|
l0v3_k1u 於 2009-11-18 02:03 PM 發表:
-`狗²comm3nt;D
-`我返佐泥啦`!! -`啲信都寄佐啦;] -`乖囡Ma?
-`車車...
-`我係您老婆個好姊妹;D
-`您得閒掛下都好呀`!!!
-`咁衰架您..
-`講泥等我開心下都好吖' -`Hahahahahahaaaaaaaaa;D
|
|
kinh1314 於 2009-11-18 11:19 AM 發表:
狗狗~~~
Cm子牙~~~
嘻嘻~~~
|
|
Tracy8945236 於 2009-11-17 11:02 PM 發表:
COMMENT |
|
l0velam2 於 2009-11-17 10:47 PM 發表:
其實傷心都不過為愛'3'
入五到你qooza的-,-
|
|
l0velam2 於 2009-11-17 10:45 PM 發表:
冇喔!
|
|
Linpakki 於 2009-11-17 10:38 PM 發表:
re: 狗狗:)
知喇 , 睇到你呢個comment都開心番曬啦哈! |
|
joey_1314 於 2009-11-17 10:27 PM 發表:
^__^"
|
|
joey_1314 於 2009-11-17 10:09 PM 發表:
c0mm4nT;;xp
c0mm4nT;;xp
c0mm4nT;;xp
布翻^v^
|
[ 發表留言 ]