訪客留言 (379)
|
|
poon1123 於 2009-11-17 06:45 PM 發表:
狗狗._."
cm
|
|
l0v3_k1u 於 2009-11-16 09:49 PM 發表:
-`狗²
-`c★mm3nt²
-`呢個星期之內會返泥吖,,
-`做咩吖?
-`掛住我吖?
-`係得我d寶唄可以掛住我炸b0`!
-`小心我d寶唄呷醋w0.3.
|
|
l0velam2 於 2009-11-16 07:40 PM 發表:
@v@ 甘你系嘛`
|
|
l0velam2 於 2009-11-15 10:27 PM 發表:
傻喇.
|
|
ahbabyv3v 於 2009-11-15 01:15 PM 發表:
cm:-)
|
|
ahbabyv3v 於 2009-11-14 12:08 PM 發表:
COMMENT:-) |
|
BaBy_yung 於 2009-11-13 10:32 PM 發表:
黎我度唔比c0mm3nT我既/口\"
c0mm3nT返你^v^ |
|
ying9686 於 2009-11-13 05:12 PM 發表:
我來comm3Nt~1個喔^^
|
|
ahbabyv3v 於 2009-11-13 07:03 AM 發表:
cm:-)
|
|
l0v3_k1u 於 2009-11-12 08:33 PM 發表:
-`狗²..搞錯呀\3/
-`佢唔係您寶唄a_a''
-`佢係我架..!您唔好亂泥好w0..
-`唔准您再叫佢寶唄-\/-哼`
|
[ 發表留言 ]