訪客留言 (24)
|
|
Cjing 於 2009-01-12 10:43 PM 發表:
CMCM
|
|
luvbluesky 於 2009-01-12 10:01 AM 發表:
re:
whenaugone: 就打嫁啦...
bachi: i'm reli azura.
|
|
bachi 於 2009-01-11 10:02 PM 發表:
你係未
小如嚟ga?
咪呃我bor..
唔好扮小如bor.
|
|
whenaugone 於 2009-01-11 06:20 PM 發表:
HI..CM FOR U.. 開左BLOG 又唔打- -
懶到你..KAKA...
|
|
luvbluesky 於 2009-01-11 03:06 PM 發表:
re:
mc: 返學話你知.
siu man: 完左啦/.
capricorn: 是但啦....有得玩咁內已經好好啦.~
L13147: thx
|
|
L13147 於 2009-01-11 02:18 PM 發表:
CM FOR YOU!
|
|
capricorn01 於 2009-01-10 10:29 PM 發表:
終於考曬la
但係就換嚟勁多寒假作業= =
cm for you"]Red}
|
|
MAN030 於 2009-01-09 02:25 PM 發表:
HA..仲有一日咋..加油!
|
|
Mcc1994 於 2009-01-09 01:48 PM 發表:
halo~
你係BIN個!??
禾識你GA@@!???
|
|
luvbluesky 於 2009-01-08 10:47 AM 發表:
re:
althbaby: 唔知..可能gua." 得閒先啦..*]]
capricorn01: u2, hapi new year.
man030: thx~ 齊齊加油!
mercury20: hi. 搞咩...奸笑..?!?*
|
[ 發表留言 ]