訪客留言 (57)
katrina495 於 2009-06-13 04:13 PM 發表:
-你就正拉`
-甘多c0mment`
-我都想要丫`
-抄小小野就俾人嘈到甘- -"
-真系慘`
-你以後吾好再抄人野拉`
食屎大啦,陳麗因 於 2009-06-13 10:34 AM 發表:
J2我唔擺你台啦,甘講番陳X因條木咀,你抄抄抄,彤彤教過我1個成語---抄有者賤,抄抄抄,彭X銘講得好,我地班人係因為你樣衰先會咁,如果個樣好d,都唔洗搞到咁,我繼續講落去,又抄人野又改卷,食屎啦,改改改,改左又唔認,有病就番歸食屎啦,0n9嫁?以為好撚型呀?仆佳
ktp23123 於 2009-06-12 09:45 PM 發表:
我唔會平論陳x因事件,不過d人擺我上台講佢xx我(雖然我好thx佢),我就好介意lol,我再重新,某人做過既野,同我或其他人冇關。
 
至於有關傳聞,(有人話我鍾意佢喎she touch my body part),我唔會平論,是否屬實,請物問我,謝。
 

 

WRITE BY:J2(ktp23123)

 
ktp23123 於 2009-06-12 09:21 PM 發表:
可唔可以唔擺我上台ar,雖然我唔平論事件。
食屎大啦,陳麗因 於 2009-06-12 08:59 PM 發表:
食屎啦您,J2唔so您,您就唔好去煩人啦,仲有呀,咩愛你不容易呀?你爰邊個呀?不果我睇連6a鄭甘健都唔so您嫁啦,算把啦,on9仔,改卷呀?改卷仲要喊?仆街啦!!!!
陳麗因係8婆 於 2009-06-11 09:09 PM 發表:
你個仆街,今日喊乜撚野呀?改卷仲要唔應,真係好好野囉,人地屈你?食屎啦仆街,屌啦西,嘈嘈嘈,你個腦裝乜嫁?屎呀?有問題嫁,抄人野又唔應,喊喊喊,喊又喊得柒過人,食屎啦,仲有呀,你知唔知你自己好影響市容呀,你個個angela吾洗問又係豬扒啦,睇得出,一個angel,一個angela,仲要係好朋友,你地二個算把啦,收皮啦,我仲粗口嘈你,姐係我仲當你係人呀,多謝啦
heidi1210 於 2009-06-11 07:13 PM 發表:
 算把啦你,改你就改啦,仲係到cry,想昆訐老師咩,唔使做戲啦你,
某x人士(好心人士) 於 2009-06-10 10:32 PM 發表:
卜街啦你
抄抄抄抄抄
抄人野
好有形牙?!
你知唔知你自己好黑人憎牙?
自己又成塊豬排咁
又唔知自己樣衰囉
我真係勁憎你
有時你牙
系到哈女仔
我都睇唔過眼傢啦
自己作嘅詩?
食屎吧啦你
都唔好睇嘅
就算抄
唔該抄到抄得有技巧d啦
豬排!!!
katrina495 於 2009-06-09 08:49 PM 發表:
-好心您拉`
-抄人野就認左佢拉`
-無畏俾甘多人嘈拉`
-唉`
-慘牙`
-我諗如果你吾系樣衰`
-都冇甘多人嘈您丫`
TszM1nG 於 2009-06-07 03:02 PM 發表:
`,抄一抄人講野比人嘈到甘-[陳麗因姐姐尒都幾受人歡迎>_<;!~妒忌;囧 幾日17個留言都係因為抄人講野就比人嘈到甘@v@"除左樣既問題;我諗吾到點解可以會有甘多人嘈尒-[~!17個cM入面差吾多全部講粗口v.v"人地呀媽日日都吾得閒>_<;可憐;有個仲用埋英文;太有文化了吧@_@"!;陳麗因姐姐吾好再抄人野喇;
 
[ 返回 ly232821103 的個人主頁 ]