訪客留言 (416)
makyan95 於 2010-05-25 09:05 PM 發表:
thz wolly
你系天真;]傻人有傻福丫xd
你要開開心心過每一日丫;]
你會比我利害;]是真的
wolly 於 2010-05-24 09:07 PM 發表:
其實只要盡力·就會有好成績·
唔關蠢唔蠢噶事·
MaK咧過我噶···
wolly 於 2010-05-24 08:55 PM 發表:
嗯嗯·
明白啊!·
G friend··
makyan95 於 2010-05-23 09:08 PM 發表:
wolly吾準吾開心丫;]
聽日吾理你架xd
我太了解你了
wolly 於 2010-05-23 05:35 PM 發表:
↓下邊··了解我··>_<
makyan95 於 2010-05-22 11:19 PM 發表:
wolly~你系咪又吾開心拿?
因為你戈組?
wolly 於 2010-05-22 09:49 PM 發表:
↓下邊架人=maK·
   
    我·承認······
makyan95 於 2010-05-22 05:36 PM 發表:
thz w0lly hei
 
w0lly~你傻左啦
ah_HEiv 於 2010-05-22 01:38 PM 發表:
♥;C0MM3NT!;)
wolly 於 2010-05-21 04:51 PM 發表:
↑上邊咖人我同你講啦
 
 
↓下邊噶人系麥麥啊^^
[ 返回 makyan95 的個人主頁 ]