訪客留言 (403)
milk_ye 於 2009-11-16 06:32 PM 發表:
黎欣賞下milk.ye2009演唱會啦~
我比八折飛你地呀!'
yuk_ 於 2009-11-16 06:04 PM 發表:
 啊木川拓栽先搵你學中文,咁差,我就勁啦!佢琴日從日本飛來香港,叫我幫佢補習英文拼音,(a媽爹)個D,總比我爽完先返日本!
yuk_ 於 2009-11-16 05:55 PM 發表:
 你來唔到,我唔怪你,2分鐘前,奧巴馬又打問我性知識,一接奧巴馬就講煜哥,我條撚點會咁黑,唔知係唔係,我係美國屌非洲雞屌得多,搞到我條撚黑左,跟住我答佢,應該係你屌你前,屌得好激情,你條撚黑,我唔怪你!
yuk_ 於 2009-11-16 05:41 PM 發表:
紅你條命,紅磡賓儀館就有你份,我就係今晚去紅館開演唱會,記住來棒場喔!
yuk_ 於 2009-11-16 05:22 PM 發表:
 傻豬仔,剛剛奧巴馬係上海打電話我,最衰就係,講下講下,手機穿窿!
yuk_ 於 2009-11-16 04:57 PM 發表:
 你 都傻豬仔來既!唔講啦,我手機穿窿@@
Babygirl_ka 於 2009-11-15 11:06 AM 發表:
 Cm=]''
yipsinxin 於 2009-11-14 10:40 PM 發表:
 你想知咩?
yipsinxin 於 2009-11-14 03:11 PM 發表:
 李旋欣係who???
yipsinxin 於 2009-11-14 10:38 AM 發表:
 cm俾你嫁,去俾cm我啦
[ 返回 man_cao 的個人主頁 ]