訪客留言 (637)
mh0009054 於 2009-11-03 08:13 PM 發表:
c[]M2ENT
C_andii 於 2009-10-29 10:28 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
C_andii 於 2009-10-29 10:01 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tClove 於 2009-10-23 05:17 AM 發表:
好耐冇見了...
C_andii 於 2009-10-20 09:33 AM 發表:
 ` 下雨天了怎麼辦 ... 我好想您 !:)
C_andii 於 2009-10-10 05:56 AM 發表:
老公Baby, 我分分鍾需要您啊xd!
 
C_andii 於 2009-10-05 04:44 PM 發表:
Baby, 我好爰你啊真係!xd
wodearar 於 2009-10-01 10:23 AM 發表:
嗚/3\
你做乜唔搵我/3\ 係唔係嬲左我!?
快d答我/3\  我好想見你丫..
C_andii 於 2009-09-30 01:11 PM 發表:
 老公BABI牙/3\'
我真係好掛住你囉! 嗚..'
好想快d見到你牙! ...
t_____________t!
kellylovetc 於 2009-09-23 05:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 mandii414 的個人主頁 ]