訪客留言 (182)
|
|
iamsiuchung 於 2009-07-24 01:50 PM 發表:
COMMENT';D COMMENT';D
COMMENT';D COMMENT';D |
|
janus13hk 於 2009-07-23 12:47 AM 發表:
HI
http://forum.foreverichly.com 一個為年青人打造既新論壇,今日隆重開幕... 全港最多靚女靚仔,新一代交友論壇 內容豐富:交友即時chat.吹水冰室.音樂.電影.動漫.星座 歡迎你們參與成為會員及加入版主管理員行列... 希望你們能成為我論壇一員...
上去玩下...可以嗎... |
|
manching97 於 2009-07-21 11:33 PM 發表:
- ♥ˇc0MmEnT -`'
|
|
andy7896321 於 2009-07-20 07:26 AM 發表:
C m For You!!!
|
|
rnb5201314 於 2009-07-19 01:11 PM 發表:
|
|
kwan_dear 於 2009-07-18 06:18 PM 發表:
有條友好黑人憎囉`跟風鐘意sj又吾認.之前明明系鐘意棒棒-_-.而家學人鐘意sj.仲要嘜都跟風,人打火星文,佢又打;打得又樣衰過人.!`人地話吾鐘意整容時代.佢就學人話ANIT.人開qooza;佢又開.我見到佢打啲野.就快激死.!!好似好想獺叻覺得自己啲料好勁.次次見到佢打sj啲野`心到就快痛死.撕開2邊甘..因為佢,令到我吾想話比人知我鐘意sj.因為我好驚個個人都系甘.呢啲人簡直...真系好黑人憎囉!!.唉..我都吾知要講咩. 佢跟風都吾緊要,但系佢`成日要獺叻.想話比我同班fd知佢啲料多啲.我啲fd都系ELF都好憎怇.
http://profile.qooza.hk/I_l0v3_u c0mm3ent;幫手傳比人:}`
|
|
Kittycc_918 於 2009-07-18 10:47 AM 發表:
妖精們...
我表姐又講super junior的壞話啦..
希望你地留言啦!!
|
|
manching97 於 2009-07-17 11:26 PM 發表:
- ♥ˇc0MmEnT -`' 路過 |
|
wingandann 於 2009-07-17 01:47 PM 發表:
回cm丫 >v<""
|
|
kennyyyin 於 2009-07-16 12:09 AM 發表:
姐姐個同學=]
來流個cm比你啦=] |
[ 發表留言 ]