訪客留言 (15)
c93016594 於 2009-12-24 05:19 PM 發表:
 cm cM
聖誕節祝你大大的快樂 !!! (_* w *_)
要回架}
ChowMungMiu 於 2009-10-24 04:25 PM 發表:
 你好~我係希の甜品店,麻煩簽收唷。
chrisitneING 於 2009-10-18 06:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chrisitneING 於 2009-09-07 09:35 PM 發表:
'' 叮噹''
 
你好._./
我是來送cM的-w-
系味有人叫左個cM呀?
麻煩請簽收呀;]
 
歡迎下次再叫cM
babiirainy 於 2009-03-21 07:18 PM 發表:
 我壹xD比個cM您哇-v-''
[ 返回 marylam121 的個人主頁 ]