訪客留言 (74)
katy0127 於 2011-12-25 03:13 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-25 03:10 PM 發表:
你五聽我電話喎..`!
五知邊個話會24小時聽我電話呢..?
點知我今日打過去差五多十次;
冇人聽囉..`!
你糸米真糸甘五想聽我電話呀-________-
你五聽既..
我從今之後五再打比你.
我痛哭了..`!
katy0127 於 2011-12-24 05:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-23 06:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-22 08:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-22 08:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-21 09:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-21 08:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-20 09:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katy0127 於 2011-12-19 10:21 PM 發表:
我既`好朋友
佢去左邊度呢..?
我真糸好想知道佢究竟有冇講到大話咖-_____-
我好卦住佢..
佢糸米五見左呢..?
究竟去左邊度..?我真糸好真知呀`!
 
[ 返回 matthew1202 的個人主頁 ]