訪客留言 (140)
DearBeby 於 2010-02-10 11:58 PM 發表:
max~~
新ge一年又到na
我聽朝一早就會番大陸..
黎唔切係新年戈日祝福你.
不過唔緊要na..
依家係到提早祝福你na *v*
        新ge一年.我祝你:
                             新年快樂
                             身體健康
   新年後再見na..^3^
      by:ivy
sally97 於 2010-02-10 12:28 PM 發表:
c0mment=D(!)`
SuP2rBaBiI 於 2010-02-05 07:22 PM 發表:
hey;;   boy.
我開左新blog哇.
+左您好友
Hala368572 於 2010-01-31 05:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
IENG0102 於 2010-01-29 10:08 AM 發表:
c[]mM3nT_-.
IENG0102 於 2010-01-29 10:06 AM 發表:
-CM,
cheese!
babies9576 於 2010-01-03 01:34 PM 發表:
CM.
doogvictor28 於 2009-12-28 09:58 PM 發表:
 
                    c()mm2nt!!!!!!!
DearBeby 於 2009-12-25 10:15 PM 發表:
 
 
聖誕大大大快樂也.~
耶穌愛死你~
^^
雖然我都唔信佢ge不過..
唔信佢唔緊要..
佢愛你就得na..^^
livemomo 於 2009-12-23 04:05 PM 發表:
芝士圈!!
 
/\-Merry
//\\----Christmas
//\\-------聖誕快樂
//\\-----comment
||-----comment
[ 返回 max13127485 的個人主頁 ]