訪客留言 (140)
|
|
DearBeby 於 2010-02-10 11:58 PM 發表:
max~~
新ge一年又到na
我聽朝一早就會番大陸..
黎唔切係新年戈日祝福你.
不過唔緊要na..
依家係到提早祝福你na *v*
新ge一年.我祝你:
新年快樂
身體健康
新年後再見na..^3^
by:ivy |
|
sally97 於 2010-02-10 12:28 PM 發表:
c0mment=D(!)`
|
|
SuP2rBaBiI 於 2010-02-05 07:22 PM 發表:
hey;; boy.
我開左新blog哇.
+左您好友
|
|
Hala368572 於 2010-01-31 05:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
IENG0102 於 2010-01-29 10:08 AM 發表:
c[]mM3nT_-.
|
|
IENG0102 於 2010-01-29 10:06 AM 發表:
-CM,
cheese! |
|
babies9576 於 2010-01-03 01:34 PM 發表:
CM.
|
|
doogvictor28 於 2009-12-28 09:58 PM 發表:
c()mm2nt!!!!!!!
回回回回回回回丫丫丫丫丫丫丫 |
|
DearBeby 於 2009-12-25 10:15 PM 發表:
聖誕大大大快樂也.~
耶穌愛死你~
^^
雖然我都唔信佢ge不過..
唔信佢唔緊要..
佢愛你就得na..^^ |
|
livemomo 於 2009-12-23 04:05 PM 發表:
芝士圈!!
- /\★-Merry
//\\★----Christmas
//\\′★-------聖誕快樂
//\\★-----comment - ||★-----comment |
[ 發表留言 ]