訪客留言 (32)
kissfeng95 於 2009-12-22 07:38 PM 發表:
哈哈 硼牙權
maxpig520520 於 2009-11-21 12:09 AM 發表:
 下~甘啱ga
會唔會同日死架
得閒黎搵我吧><
Tbabylov3y0u 於 2009-11-20 11:12 PM 發表:
c0mm3n+ for u ;下次過泥搵您 
同生日+同區+學校相關;
rain_love515 於 2009-11-17 01:38 PM 發表:
c0mm3n+
c0mm3n+
c0mm3n+
c0mm3n+
要回滴哇
maxpig520520 於 2009-10-31 11:08 PM 發表:
 OH~
我會起個紀念碑
紀念e句話的
HinG_0v0 於 2009-10-30 11:44 PM 發表:
X ))
                                   []
maxpig520520 於 2009-10-22 12:29 AM 發表:
 哦~~好a
johnsktsui 於 2009-10-21 10:15 PM 發表:
 CM  搵日得閒出黎打下波
maxpig520520 於 2009-10-03 12:38 AM 發表:
 哈哈~ 哎得好 哎得妙
因為以前個英文名太有意思所以要留返黎珍藏
lausandy 於 2009-10-02 09:26 PM 發表:
 我話係以前呀Max少@_@
[ 返回 maxpig520520 的個人主頁 ]