訪客留言 (558)
|
|
cm678 於 2010-07-05 12:45 AM 發表:
x志榮,你咪傻啦....因為人地都同你解釋左,如果你再中意佢,你就會比我契哥打你
sorry啊,關xx,我在你的地方講左粗口,我冇心架,我平時唔係咁架
|
|
a614355 於 2010-07-04 04:35 PM 發表:
sorry!
|
|
a614355 於 2010-07-04 04:35 PM 發表:
我會好好珍惜這1星期
我會掛念您
我仍然是愛您
我放不開呀
|
|
a614355 於 2010-07-04 03:51 PM 發表:
你在6月
港的(我愛您)是.........
|
|
MzCooky 於 2010-07-03 12:35 PM 發表:
PassBy;
Re.Plz;[!]`
|
|
angel01 於 2010-07-03 12:07 PM 發表:
★comment~3~
'3'別忘了回主頁喔.!
|
|
angel01 於 2010-07-03 12:07 PM 發表:
★comment~3~
'3'別忘了回主頁喔.!
|
|
angel01 於 2010-07-03 12:07 PM 發表:
★comment~3~
'3'別忘了回主頁喔.!
|
|
angel01 於 2010-07-03 12:07 PM 發表:
★comment~3~
'3'別忘了回主頁喔.!
|
|
angel01 於 2010-07-03 11:46 AM 發表:
★comment~3~
'3'別忘了回主頁喔.!
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 mei98 的個人主頁 ]