訪客留言 (164)
law3608 於 2009-08-08 08:11 PM 發表:
 吳銘杰 =]
 
CM ...''
 
                 Forever  BesT  fD   >(00)<''
  
                                                        蔚 >_____<        
jklnm2009 於 2009-08-07 08:53 PM 發表:
 
❤} c0mm3t
❤} c0mm3t
❤} c0mm3t
❤} c0mm3t
❤} c0mm3t
❤} c0mm3t
                        By:婷
FSM 於 2009-07-29 10:25 PM 發表:
 阿哥:)
 送個細細粒既CM俾你
 COMMENT
jklnm2009 於 2009-07-10 06:22 PM 發表:
 
雖然唔知你入咗間咩中學
但都同你講句__ 
升中之後要+油吖
wingcharlene 於 2009-07-03 11:16 PM 發表:
 CM呀~^^
jklnm2009 於 2009-07-01 04:03 PM 發表:
 吳生!米亂叫喎!!!!
我姓陳珈!
jklnm2009 於 2009-06-29 08:23 PM 發表:
 ><><><><><><><!
commEnT
wingcharlene 於 2009-06-29 03:57 PM 發表:
 有冇搞錯呀!!
成日唔回我cm
yi19971010 於 2009-06-28 01:11 AM 發表:
吳銘CM到->-
C0mm3N+`
回喔!!
FSM 於 2009-06-26 11:17 PM 發表:
阿哥
CMCM;)`
要回唷*V*
 
[ 返回 mic022895 的個人主頁 ]