訪客留言 (140)
siu_sze223 於 2009-08-31 10:11 PM 發表:
Passby`
ozcar 於 2009-08-31 11:57 AM 發表:
c0mM3nT`
要回嫁-v-
edison1995 於 2009-08-30 06:58 PM 發表:
俾個cm你
你好耐冇黎la`
 
快d番黎la`
LL_55 於 2009-08-28 04:58 PM 發表:
 我個頭同你一樣
yee_yee1122 於 2009-08-26 08:23 PM 發表:
 comm3nt=]
ozcar 於 2009-08-23 05:29 PM 發表:
c0mm3nT=]
wwfwwfwwf 於 2009-08-15 12:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
l0vegem520 於 2009-08-14 11:45 PM 發表:
 你好呀!我同個一樣讀樂善堂余近卿中學^^,不過係9月1日先,我係1A,吳嘉敏,係學校請多多指教>.<
WaiTing1314 於 2009-08-13 11:07 AM 發表:
c0mm3nt''
babysky105 於 2009-08-10 12:17 PM 發表:
c0mmenT"
[ 返回 michelle705 的個人主頁 ]