訪客留言 (193)
|
|
StuPidHeIjai 於 2008-12-13 11:56 PM 發表:
對呀...很久不見了
還以為忘記我了~^^
我剛剛考完試...
|
|
BABIIkI 於 2008-11-07 11:13 PM 發表:
黎左留cm牙!_!` |
|
BABIIkI 於 2008-11-02 01:12 PM 發表:
★黎左吾該留cm/_\
|
|
StuPidHeIjai 於 2008-10-27 08:33 PM 發表:
我們下個月尾才考~
|
|
StuPidHeIjai 於 2008-10-27 05:10 PM 發表:
我們比你們還多1科呢...
|
|
BadGril93925 於 2008-10-26 03:52 PM 發表:
玩吾玩論壇牙? 呢度有個新壇 =) 得閒上去NA*
♥ y0 Forum™歪靈論壇 歡迎您=) 歪靈論壇系一個新壇 x) 希望您可以加入`成為我地的一份子` 來認識更多朋友`發表更多好文章` 時間耐左就會系個壇的資深會員喇 =) 歡迎中學生到本壇開設討論區 =) 呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\ http://krc.imp-e.com |
|
StuPidHeIjai 於 2008-10-24 09:04 PM 發表:
哦哦...我11月尾才考試
|
|
StuPidHeIjai 於 2008-10-20 10:39 PM 發表:
hal0=]
好久不見咧`]
|
|
chung_520 於 2008-10-12 07:08 PM 發表:
halo~
|
|
StuPidHeIjai 於 2008-10-10 09:53 PM 發表:
哈哈...^0^y
謝謝你的讚賞;]
|
[ 發表留言 ]