訪客留言 (251)
yau1994 於 2009-01-31 07:25 PM 發表:
HI'我係PL的=]加左你FD呀'得你覆><'
 
mikitseyu 於 2009-01-22 09:46 PM 發表:
t0 : ohyaxd
 
hal0` 你系?;}
ohyaxd 於 2009-01-22 09:29 PM 發表:
嘿嘿您好 知吾知我系邊個xp?
L0VEUBABE 於 2009-01-21 03:47 PM 發表:
C0MMENT;>
shukyan123 於 2009-01-18 06:04 PM 發表:
!_!   我黎左啦@_@
送返個cm 比你*v*
mikitseyu 於 2009-01-03 11:45 PM 發表:
 t0: s!u p!nG`
 
       系牙xd. 你系小萍'對不?!
siuping2008 於 2009-01-03 11:09 PM 發表:
係咪子愉妹
homan33 於 2009-01-03 09:20 PM 發表:
鮑魚!.!在這給你一個cm子^.^
mikitseyu 於 2009-01-03 04:00 PM 發表:
 你吾留c0mment 我吾開牙xd
魚生 於 2009-01-03 09:36 AM 發表:
 鮑魚:
        我系林詠珊呀!!魚生系我新花名!!
[ 返回 mikitseyu 的個人主頁 ]