訪客留言 (18)
|
|
kilymang 於 2009-08-11 11:17 PM 發表:
cM仔..
呀妹超得意..
|
|
|
你家姐 於 2009-08-05 10:19 PM 發表:
你的影相技术有待加强,多D返来练练啦,最多我个囡借俾你做模特罗!
|
|
|
杏子 於 2009-08-04 12:09 AM 發表:
留左言啦...
|
|
millerKINg 於 2009-07-31 01:54 AM 發表:
哂~~~~氣
|
|
LoVeTTK 於 2009-07-26 12:57 PM 發表:
哈..你有幸啦
有本小姐幫你影相~
影得你幾靚仔呀
|
|
LoVeTTK 於 2009-06-26 06:40 PM 發表:
好好好姐妹!!!幾時過黎呀?
好掛住你呢=]
|
|
kuokmansut 於 2009-05-11 10:08 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
shirleysut6 於 2008-11-10 10:45 AM 發表:
|
[ 發表留言 ]