訪客留言 (947)
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 07:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
momo1820 於 2009-05-15 07:01 PM 發表:
又唔+我好友-_-
|
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 07:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 07:00 PM 發表:
haha; 好白痴阿;
你加我msn啦;xd |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
momo1820 於 2009-05-15 06:58 PM 發表:
=_=呵
我唔會比你做到 x] |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:56 PM 發表:
我系個留cm都要系頂點既人
最上面系我既;xb
|
|
momo1820 於 2009-05-15 06:55 PM 發表:
哇卡卡
比你快 |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:52 PM 發表:
吾好意思. 我不嬲都咁快
|
[ 發表留言 ]
低B左=3=