訪客留言 (947)
momo1820 於 2009-05-15 07:05 PM 發表:
 仲想係自己個qooza俏俏話
  低B左=3=
kwanjaiii 於 2009-05-15 07:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
momo1820 於 2009-05-15 07:01 PM 發表:
 又唔+我好友-_-
kwanjaiii 於 2009-05-15 07:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kwanjaiii 於 2009-05-15 07:00 PM 發表:
haha; 好白痴阿;
你加我msn啦;xd
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
momo1820 於 2009-05-15 06:58 PM 發表:
 =_=呵
我唔會比你做到 x]
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:56 PM 發表:
我系個留cm都要系頂點既人
最上面系我既;xb
momo1820 於 2009-05-15 06:55 PM 發表:
 哇卡卡
比你快
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:52 PM 發表:
吾好意思. 我不嬲都咁快
[ 返回 momo1820 的個人主頁 ]