訪客留言 (947)
|
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:51 PM 發表:
w0; 睇黎有對手啵;xd
|
|
momo1820 於 2009-05-15 06:51 PM 發表:
咁串咀下話-3-
我一定唔會比你慢 |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:49 PM 發表:
得吾得架.1陣你追吾到我速度吾系幾好意思啵a0a
|
|
momo1820 於 2009-05-15 06:48 PM 發表:
哈哈
依家變左係Qooza吹水 x) 你要快D回我嘛 嘿嘿 |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:43 PM 發表:
堅野;
吾該, 十個留言攞走;x) |
|
momo1820 於 2009-05-15 06:34 PM 發表:
幫你係咁留言
仲好講!_! |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:31 PM 發表:
衰野;xd
清晒我成個留言版咁制-口- |
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:23 PM 發表:
n0;
我吾系衰人;
|
|
kwanjaiii 於 2009-05-15 06:58 AM 發表:
搞到我好似衰人咁;xd
|
[ 發表留言 ]