訪客留言 (514)
qforeverq 於 2010-07-02 12:33 PM 發表:
cOmm3nT"  :)
chongnu 於 2010-06-30 07:48 PM 發表:
比我e下好唔好得番喇...
冇教好訓咁爽.??@@
好ya~
chongnu 於 2010-06-30 07:46 PM 發表:
我唔知會唔會e死左你個啵!!!@@
chongnu 於 2010-06-30 07:43 PM 發表:
咁就去梯e生喇....試下梯左會唔會好d@@
chongnu 於 2010-06-30 07:40 PM 發表:
咁乜要你講囉...自己諗喇...你咁多才多藝@@
chongnu 於 2010-06-30 07:37 PM 發表:
我點知你...
chongnu 於 2010-06-30 07:36 PM 發表:
咁樣講黎聽下...@@
chongnu 於 2010-06-30 07:33 PM 發表:
洗乜講 @v@
chongnu 於 2010-06-30 07:31 PM 發表:
收到! ya sir!
chongnu 於 2010-06-30 07:30 PM 發表:
我bg留喇-33-
[ 返回 mormormo 的個人主頁 ]