訪客留言 (514)
mormormo 於 2010-04-02 11:58 AM 發表:
 好難講
WENDY5555555 於 2010-04-02 11:26 AM 發表:
我系甘ge人咩
mormormo 於 2010-04-01 11:33 PM 發表:
 唔好話你想偷圖..
WENDY5555555 於 2010-04-01 11:07 PM 發表:
個圖 換換 拉 我想LOOK多D圖阿 
mormormo 於 2010-04-01 09:25 PM 發表:
 呢手好d啦掛- . -?  喂喂0,0 kuma仔你隻歌好正 thx
WENDY5555555 於 2010-04-01 01:16 PM 發表:
支歌難聽
mormormo 於 2010-03-31 01:11 PM 發表:
 得閒先整-_-
fish_t3t 於 2010-03-31 12:51 PM 發表:
 NIDVIA的個人主頁果個-_-.
mormormo 於 2010-03-31 10:37 AM 發表:
個月亮!?
fish_t3t 於 2010-03-30 10:51 PM 發表:
 最頂頂灰色果個
 吾要會好d l0r
 p.s;我覺得-__-v
[ 返回 mormormo 的個人主頁 ]