訪客留言 (603)
anderw 於 2009-08-05 02:14 PM 發表:
紫蔓,你近來做咩成日唔開MSN,我怎樣@你潤富仔
Nobody 於 2009-08-04 03:48 PM 發表:
右話寫咗果一波係咩?
都話你信唔過啦...唉~
對你太失望啦...
f0rver1314 於 2009-08-03 10:27 PM 發表:
 c0mm3nT =)
chinkeh886 於 2009-08-03 05:49 PM 發表:
 CM
Yan_kk 於 2009-08-03 12:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
Pinkey_LoV3 於 2009-08-02 09:35 PM 發表:
 CMMCMCMCMCMCMCMCMMM>#<
stephyGEM 於 2009-08-02 04:35 PM 發表:
Hi~~
Yan_kk 於 2009-08-02 02:42 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
Yan_kk 於 2009-08-02 02:41 PM 發表:
上次有條友同我講你個名
我好奇得制咪落黎睇下你係點既樣
原來係一個令女=)
nicochan3406 於 2009-08-01 10:40 PM 發表:
 cm
[ 返回 mung_tammy 的個人主頁 ]